Dag 5.... 2011-01-10

"Du känner en lätthet i kroppen och har en känsla av välbefinnande. Hungerkänslorna försvinner helt för många. Normalt använder kroppen glykogen som energi till b.la. hjärnan, men under fettförbränningen utvecklas en annan form av energi till hjärnan s.k. ketonämnen. De bidrar till ovanstående positiva effekter. Viktigt att fortsätta äta 3 mål/dag och dricka mycket vatten."

Bara 2 dagar kvar till jag ska tillbaka till dietisten.
Vägning och mätning. Spännande!

(Fuskvägt mig hemma o jag är imponerad av mig själv)

Nackdelen är bara att de försvinner i ansiktet och på rumpan först.
De är magen som ska väck, men den tiden kommer väl också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback