ABSTINENS ELLER??.... 2011-01-06

Jotack jag har sån förbannad abstinens.
Låter säkert sjukt de jag skriver.
Men coca cola alltså, gud de gjorde min dag.
Var jag på dåligt humör, då va ett glas perfekt.
Jag känner mig typ som??? En coca-colalist

Eftersom dessa 3 dagarna eller något är dom jobbigaste.
Så bara vill jag ta en boll o kasta i någons huvud.
Hur gott hade de inte varit med något riktigt FLÖTIGT?!
Eller en chokladkaka, men ÄNDÅ gå ner i vikt?
Jösses amalia, kunde inte knät bara va som vanligt
För då hade jag aldrig behövt bli sånhär.
Då hade jag fortfarande tränat handboll o allt hade vart bra.

Nä, istället får jag utsätta mig själv för svält för jag är för tjocker.
Sista intaget för ikväll tog jag 1/2 påse och 1/2 bar, ananassmak.
Fyfan va gott de va, kändes inte som jag tuggat på evigheter.
Tar andra halvan av påsen och baren imorgon eller när de krisar?

Kom hem för en stund sen iallafall.
Varit hos mamma. Tränat på crosstrainern.
Promenad dit, crosstrainern, promenad hem.
Dom skulle äta. Stekt potatis o kött :(
Jag klarade inte o va där mer, lukten.
FYFAN VA GOTTTTT!!!

De står i mina papper jag fick av dietisten, dag 2:
"Du kan känna dig hungrig, drick mycket och komihåg att camebridgekuren ger dig hela ditt dagliga näringsbehov. Fördela dina tre måltider jämt över dagen. Håll tankarna sysselsatta med annat! Aktivera dig såsom att promenera etc. Tips, lite mindre mineralvatten kan dämpa hungerkänslan."

JOTACK, hungerskänsla har jag känt, alla tiders.
Imon ska jag handla mineralvatten så de sjunger om de.
Hoppas jag drömmer om de istället för coca cola.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback