7 januari / Happy sunshine.... 2011-01-07

Inget jobb idag heller, jag börjar bli ganska rastlös nu.
O varje gång jag går förbi kylskåpet där lönelappen hänger.
Gah, jag blir knäppo. Den är tom, inga tider alls.
Men ringde bemanningen förut iallafall, sa jag kunde jobba helgen.
Frågade om det fanns något framöver, hon skulle höra av sig.

Vädret ute, vad har hänt? :D
De är kanonväder.
Plusgrader och skinande sol.

Jag håller på att dricka kaffe, utan socker o mjölk.
Men jag får inte räkna in de i dom 3 liter jag ska dricka per dag.
Men de minskar hungerskänslan lite iallafall :)
O så fort programmet på tv är slut o kaffet uppdrucket blir de affären.
Ska köpa lite mineralvatten och godis till Baggeboy.
Sen blir de hem o ta sig en shake sen klä mig varmt o ut på promenad.
Får ju passa på nu när de är så fint väder.

Tudeluuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback