5 januari / Lill-lördag.... 2011-01-05

Inatt sov Emma hos mig. Sov som stockar. Iallafall hon.
Jag har sovit oroligt hela natten, jag drömmer t.om om coca cola :O
Då är de fan illa, jag skulle göra vadsomhelst för ett glas.
MEN NEJ, jag ska klara dehär nu.

Idag är dagen med stort D.
Så fick börja med en "påse" idag.
Gick ner o jag blev mätt.
Men nu sitter jag här igen, svinhungrig.
Vore jävligt gott med rostade mackor alltså...
Snart dags för "påse" nummer 2, den är efterlängtad.
Känns som jag inte fått mat på flera dagar.
Men de är ju nu dessa 3 dagar som de är jobbigast.
De vet jag om, så jag får väl fundilera på annat.

Ikväll blir de iallafall utgång, utan alkohol.
Får ju som sagt bara dricka vatten, svart kaffe.
Får smaksätta vatten med några droppar saft.
Men hur gott hade de inte varit med ......... ? ;)
Lisa, Anna o Sofie kommer hit om en stund.
Kanske dags att duscha o börja fixa sig...

Mycket folk som ska ut ikväll :)
Imorn ska jag hem till mamma o träna.
Å jag ser fan fram mot de.

Snart är dag 1 över iallafall. Ett steg åt rätt håll iallafall :)

Ha en trevlig onsdagskväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback