4 januari.... 2011-01-04

Vaknade upp hemma hos min lilla Emma :)
Vi va på äventyr inatt med gamla bettan.
Eftersom jag ska börja mitt nya liv snart.
Så åkte vi in till Kalmar, till Eve o donken.
Ett sista farväl till mitt älskade McDonalds.
Fyfan så G-O-T-T de va o så jävla välförtjänt.
Sen åkte vi hem o slumrade gott.

Vid kl 11 hade jag tid hos Gerd, en dietist här.
Måste göra något åt mitt fettberg till kropp.
Vägde mig, fick veta fett- och muskelmassa.
Jag var inte nöjd o stod där med tårarna.
Va där en timme för genomgång, planering osv.
Så imorgon, onsdag, börjar de...

Å på tal om hur duktig jag ändå är.
Jag har inte druckit coca-cola sen i söndags.
Det är RIKTIGT bra för o va mig.
Men de ger sina konsekvenser.
Sömnproblem och lite halvnervös.
Men de går väl över tids nog :)

Klockan sprang iväg, jag färgade Emmas hår.
Rödsvart o de blev galet läckert :)
Sen åkte vi hem till mig, umgicks lite med Bagge.
Han hade varit ensam sen igår.
Jag duschade o fixade mig.
Sen blev de Kalmar, igen.

De blev mat på MAX, äckligastet jag någonsin ätit.
Jag köpte även choklad o lite sombreros (chips)
Jag hade fram till kl 00.00 på mig att äta.
Rätt som de är, när jag ligger i sängen hos Eva o gluffsar.
Då ropar Emma "MALIN, nuuu är klockan tooolv"
Då blev jag depp o somnade, sen bar det av hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback