3 veckor har gått.... 2011-01-25

Dagen började med ett besök hos dietisten.
Som det gör varje tisdagförmiddag.
Eller iallafall den senaste månaden.

Mätte mig o har minskat YTTERLIGARE 2 cm.
Å de är skönt o få se siffrorna minska.
Men man ser nog själv ingen skillnad.
Med tanke man går o glor sig i spegeln jämt.

Även gått ner YTTERLIGARE 2.1 kg.
Det var tydligt väldigt bra sa hon.
Så på dessa tre veckors är de 8 kg väck.
Jag tycker jag borde kunnat åstadkomma mer.
Men det är tydligen redan mer än vanligt.
Så jag får väl vara nöjd över de som är :)

Inleder vecka 4 iallafall imorgon.
Ska fortfarande dricka 3 shakes om dagen.
Men äta ett litet mål, ett komplement.
Såsom typ:
fisk, kyckling, nötkött, skinka, keso, ägg
fetaost, makrill i tomatsås, tonfisk osv.
Sen givetvis grönsaker :)

Jag ser fram mot detta, för jag har längtat efter mat.
O magsäcken har ju krympt rejält med sägs det.
Så jag kommer ju inte vara de matvrak jag en gång var.


ANGÅENDE JOBB O PENGAR..

Fick ett glädjande besked angående min lön med.
Varit så orolig för att jag inte alls jobba mycket förra månaden.
Men fick 3000 MER än vad jag räknat på.
Å de är ju skitbra tycker jag, mycket utgifter kommer.
Kattfan ska kastreras o så har jag dubbla elräkningar.
Tack vare skit-EON som glömmer skicka ut räkningar!!

Skriver nog lite sen.
Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: EliiiiN

Awww, stolt jag blir snäckan <3

2011-01-25 @ 23:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback