3 januari.... 2011-01-03

GÄÄÄÄÄSP!
Uh så trött jag är...
Det har rent ut sagt varit en helvetesnatt.
Nässprayet har varit heelt slut.
Näsan har varit totalt igentäppt.
Vänt och vridit på mig o yrat.
Tror jag har haft väldigt hög feber inatt.
Jag har frusit, jag har svettats o varit orolig.
Och det har varit ca. 20 grader i sovrummet.
Plus att jag sovit med två stora tjocka täcken.

Börjar bli ganska trött på detta nu.
När är de min tur att vara frisk på riktigt?
Haft det såhär till och från sen i höstas.

Dom ringde från hemtjänsten idag på morgonen också.
Jag var tvungen att tacka nej, o jag hatar det.
Nu i efterhand tänker jag att jag borde tackat ja.
Det var bara en tur till 13.00...
Fast å andra sidan kanske jag behöver va hemma.
Vilket är så trist när man inget gör iallafall.
Orken finns inte.

MEN..
Nu ska jag inte bara gnälla.
Jag har ju min lilla ögonsten hos mig.
Min lilla Baggeman :)
Han blir 8 månader idag.
Just nu sover han, plutten.

Jag ska försöka få i mig lite mat.
Sista dagen idag tror jag.
För imorgon ska jag till dietisten Gerd.
Får se vad hon kan göra med hemska mig.
Något borde de väl gå att åstadkomma.

Have a nice day!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback