27 januari / Första matdagen.... 2011-01-27

Jag har avverkat 4 timmar på dagis.
Gått lika bra idag som alla andra gånger.
Dock var det sjukt kallt när vi var ute.
Jag halkade också, slog i svanskotan.
Inte skönt men jag lever...

Hem, iväg o handla lite ätliga ting.
Handlat kyckling, nötfärs o räkor.
Sen lite keso, grönsaker, ägg, tonfisk o makrill.

O jag tog mig faktiskt lite mat nyss, så jag orkar jobba.
Maten satt som en smäck o jag är PROPPMÄTT! :O
Känns som jag tryckt i mig en hel pizza.

Nu ska jag snart iväg o jobba som personlig assistent från 13.30 - 16.30.
Därefter hem en snabb vända sen hemtjänsten 18.00 - 21.00.
Sen ikväll lär jag vara död, så hoppas de är något bra på tv.

Lillasyster Amanda fyller 13 år idag också.
Tonåring vilket innebär stor tjej.
Grattis grattis grattis plutt.



Kommentarer
Postat av: Amanda Lilja

Taackk! :*<3

2011-01-27 @ 15:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback