24 januari.... 2011-01-24

Nu är det exakt 1 månad sen det var julafton.
Sjukt egentligen, med tanke på de känns som de va evigheter sen.

Måndag idag iallafall, veckan började lugnt iallafall.
Jag steg upp vid 10-tiden och satte mig i köket för o piggna till.
Sovit riktigt gott inatt, o de märks, för jag känner mig utvilad.
Vid halv 11 började jag klä på mig o fixa, hade en tid o passa.
Jag skulle vara på ungdomsmottagningen kl 11.00.

Och de där med barn, de har nog gått över huvudet på folk.
För fyfanken va folk de är som ska ha barn !!
Jag va inte en av dom, skulle bara fixa nytt recept.
Haha, så jag INTE blir med barn. P-piller <3

Tagit min första shake för dagen också.
Å konstigt nog blir jag mättare om jag rört på mig innan.
Gick ju till och från ungdomsmottagningen.
Men shaken satt där den skulle, o mätt är jag.

Senare idag blir de att promenera igen.
Ska ta mig hemåt mamma, träna lite på crosstrainern.

Här bjuder jag på en fin låt också
Hittade den inatt när jag satt uppe

http://www.youtube.com/watch?v=DyGNfbKkMVE&feature=channel



Ha en bra dag allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback