21 januari.... 2011-01-21

Upp o hoppa sa en loppa.
Nä men idag blev de inget sova länge.
Jina o lilla Khian skulle ju komma på besök.

Blev o plocka undan lite så de såg anständigt ut här för o ta hem folk.
Därefter så ringde telefonen, o jag gick ut o mötte dom :)
Satt och pratade hur länge som helst, o de va välbehövligt.
Fick ju såklart gosa med den lilla knodden, så liten, godegud.
Känns sjukt att min lilla Jina blivit mamma. Men så sjukt kul.
Fick höra förlossningshistorier o allt, kan ej förstå detta.

Straxt efter 14-tiden så åkte dom hem o jag fixade mig till jobbet.
Hade ju kvällsturen på Södra hemtjänsten.
Gått jättebra o de har varit ovanligt lugnt.
Suttit hos dom gamla o pratat.
Allt mellan handboll o begravningar.

En bra dag för lilla mig helt enkelt.
- 11 cm är de nu runt magen med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback