2011.... 2011-01-02

Jag har varit fruktansvärd dålig på att uppdatera nu på sistone.
De ska såklart förbättras, för de blir otroliga hopp annars.

Jaha, idag är det söndag. 2 dagar har gått på 2011.
Jag blev sjuk igår, 38 graders feber o igentäppt snok.
De va säkert straffet för jag började nya året med pizza o cocacola.

Dagen igår spenderades hemma hos mor min.
Slocknade som ett litet barn i soffan. Skönt!
Därefter tog jag Baggeman och åkte hem.
Kollade film på 4an , "I samlarens spår".
Sen somnade jag som stocken.
Vaknade idag vid 11-tiden, utvilad.

Jag har hunnit o städa badrummet.
Dammsugit golvet o rengjord toaletten.
Sen torkat av överallt o gjort rent i Bagges kattlåda.
Så nu är de fint och iordning där inne iallafall.

Nu blir de lite äggsmörgåsar o en kopp kaffe.
Ha en bra dag allihop och god fortsättning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback