20 januari.... 2011-01-20

Vaknade av att jag fick sms av min lilla Emma.
O samtidigt står min telefonvakt Bagge o skriker på mig.
Han har fått något konstigt för sig, ligger alltid PÅ min telefon.
Antog de va dags att gå upp o inte ligga kvar o lata.
In i duschen blev det o sen helt plötsligt va Emma utanför.
På med kläder, på med smink, blött hår så de blev mössa.
Drog iväg till Kalmar, påväg dit plockade vi upp Åberg o Emmy.
Dom skulle ha en lektion och Åberg skulle till körskolan.
Lektionen va inställd så vi åkte in i onödan i princip.
Eller ja, Emma å Emmy iallafall.

Jag mitt smarthuvud sprang på toa på John Bauer.
La min telefon på handfatet, när jag va klar gick jag.
Gick till Emma o dom o sen slog de mig... MIN TELEFON!!
Panik som jag får vid sådana tillfällen sprang jag tillbaka.
Telefonen va totalt gone!!!
Två tjejer kom o frågade om jag leta efter en telefon.
Å då hade dom vart så snälla o lämnat in den i receptionen.
Det tackar vi gudarna för, jag hade dött annars.
Den kom tillbaka till mig, helskinnad.

Vi begav oss till Maxi, jag köpte lite hårfärg.
Sen unnade jag mig faktiskt en coca-cola zero.
Och de FÅR jag dricka, men vi sa jag skulle skippa de.
Med tanke på mitt sjuka coca-colaberoende.
Men jag har varit utan i 3 veckor, o de är bra.
Men eftersom viktnedgång o allt gått bra så.
JAG VAR SÅ JÄVLA VÄRD DE HELT ENKELT.

Därefter käkade flickorna på donken, o jag tog mig en kaffe.
Satt o sniffa på deras mat, o uuuuuuh va gutt de hade varit.

Hem, Emma o jag tog oss en långpromenad, 1 timma.
De va riktigt skönt, förutom att hakan förfrös.
Hem, somnade som två grisar i soffan.
Därefter blev de handboll.

SVERIGE SLOG POLEN! <3
Glädjeskrik o hopp i soffan.
Säkert skrämt livet ur hela grannskapet.

Men, nu ska jag sova.
Får besök av Jina o Khian imorn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback