19 januari.... 2011-01-19

Meningen var att jag skulle gå upp vid 9.30 idag.
Men icke, som den sömntuta jag är.
Vaknade kl 12 o ville ligga kvar.
Men Bagge ville ha mat så fick gå upp.

Suttit o segat i soffan hela förmiddagen.
Nästan iallafall, moppat golvet o plockat här hemma.
Jättefint här i lyan med, fått undan all tvätt med.
Allt är ihopvikt o inlagt i garderoben.
Bäddade t.om. sängen idag, kors i taket!

Därefter fick jag meka på mig lite smink o byta kläder.
Det var dags för jobb på Södra hemtjänsten, 14.45 - 21.30.
Gick kanonbra, som vanligt, bortsett från alla larm.
Ikväll visste dom minsann var larmknappen skulle användas till.
Drog dit som en jäkla firre i backen 2 gånger med.
Stackars min lilla rumpa!

Väl hemma tog jag mig dagens sista shake.
Satt fint i magen, välbehövligt för jag va ganska hungrig.

Klockan börjar närma sig halv 12 o jag tror de är dags o sova.
Jag är helt slut o behöver nog lite normal sömn.
Kanske jag kan vakna i normal tid imorn?

Får hoppas de.
Här är förresten en ny bild.

GODNATT!

-7.5 cm



Kommentarer
Postat av: sofi

va fan äter du bara shakes eller? tell me!!!

2011-01-20 @ 14:42:44
URL: http://sofiralin.blogg.se/
Postat av: mooollymus.blogg.se

jag går på camebridge sofi. sen har jag en dietist jag går till en gång i veckan.

2011-01-20 @ 23:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback