18 januari.... 2011-01-18

Vilken dag!
Jag vaknar av att solen skiner.
Trots de så var jag som ett lik.
Klev upp kl 9 o de va skönt.
Men så sjukt trött, uuuuh.

Klä på sig, ta med sig de jag ska ha.
Sen blev de promenad till mammas jobb.
Hämta bilen sen begav jag mig till dietisten.

Jag bestämde mig för att köra på en vecka till.
Så påbörjar min tredje vecka idag.
Jag vägde mig och mätte midjemått.

Innan jag började gå hos dietist hade jag ett midjemått på 89 cm.
Idag, två veckor senare har jag gått av mig 7.5 cm runt midjan.
Så jag blev galet tokglad över de nya 81.5 cm :)
Första vägningen för två veckor sen hade jag gått ner 4.3 kg.
Vilket va över snittet och både jag o dietisten blev glada.
Vanligast va mellan 1.5 kg och 4.0 kg.
Och veckan som gått nu har jag gått ner ytterligare 1.6 kg.
Vilket också va över snittet, vanligast va 0.5 - 1 kg.
Men även där gick jag ner mer.
Även gått ner mycket procentmässigt på fettmassan.
Vilket jag är superduperglad över.
Jag är så glad och STOLT över mig själv.
Längtar redan till nästa tisdag.
Då är det dags för vägning och mätning igen.

När jag kom från dietisten så blev de en promenad i ca 30 minuter.
Riktigt skönt va de, skönt väder och frisk, härlig luft.
Fortfarande väldigt halt ute, så de gäller att ta de lugnt.
Sen blev de o skotta snö utanför här, åkt ner massor från taket.
Kom in för en liten stund sen, helt slut är jag.
Jag fick iallafall väck de värsta o ja.. de är jobbigt å skotta!

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: EliiiN

Du är så duktig så :)

2011-01-18 @ 21:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback