17 januari.... 2011-01-17

Varit en riktigt bra dag idag faktiskt.
De ringde inte från jobbet i morse.
Jag sov tills jag vaknade, ingen klocka.
Kändes som de behövdes efter helgjobbet.
Men nu är jag väl så gott som återställd.

Idag har jag plockat undan massa, slängt papper osv.
De är ju så himla lätt att de blir högvis på köksbordet.
Men nu ser man faktiskt att jag HAR ett bord.
Röjjt undan disken och torkat av alla ytor här.
Bara golvet kvar, men de tar jag imorgon...

Jag vaknade med hemsk huvudvärk :(
Druckit massor av vatten, men den är kvar.
Så fick ta en ipren förut, så snart ger de väl sig.

Håller på med dom två sista maskinerna nu, tvättar idag.
Tog faktiskt tag i de innan tvättkorgen svämmar över.
Precis hängt upp lite tvätt också, luktar svingutt :)

Ska jobba ikväll, extraturen mellan 18.00 - 21.00!
Men missar första halvlek på handbollen ikväll.
Sverige möter Sydkorea, jag hoppas på vinst.
Får skynda mig ikväll så kanske jag hinner se andra halvlek.

Så, nu är de dags o byta kläder o ta upp sista tvätten.
Sen bär de iväg till jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback