16 januari.... 2011-01-16

Just nu sitter jag och mår JÄVLIGT illa.
Känns som jag skulle kunna spy rätt ut.
De varma shaki-shaki kan dra åt helvete.
Jag är så le på dom nu att, blää å fyy...
Nästa påfyllning besök hos dietisten blir bara kakao o kakao/mint.
De är dom bästaste o godaste. MUMS!
Resten kan fara åt pipsvängen tycker jag.

Jaha, vad har min dag bestått av då?
Typ jobb o lite jobb o så lite jobb till.
Jobbade först 7 - 10 på morgonen.
Sen gick jag av, drog o solade med Linnea.
Därefter drog jag hem o vilade i 1 timma.
Sen jobb igen, 14.45 - 21.30.

Jag ska egentligen inte klaga, för de har verkligen gått JÄTTEBRA.
Mina söta små pensionärer, jag älskar dom.
Men de där med delade turer, inte min grej.
Jag vill helst jobba mina timmar i sträck, sen är de nog.

Jag har varit ifrån min lilla Emma väldigt många dagar nu.
De känns inte bra, men jag hoppas få träffa henne i veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback