15 januari.... 2011-01-15

Inatt har jag inte sovit alls mycket.
Min katt har fått tag på saker jag lagt undan.
Just för att han inte ska spela hockey om nätterna.
Tror att jag varit uppe en gång i timmen o lagt sakerna i lådan.
Men sen dröjer de inte länge förän han hittar något nytt.
Så när klockan ringde i morse, uuh de va inte populärt.

Det va ju dags för match idag :) Vi skulle möta Flottans IF (Karlskrona)
Tog min väska och promenixade ner till sporthallen i ett riktigt yrväder.
Massor av snö, men som avtog lika snabbt :)
Sen bar det av neråt i landet...

Matchen gjorde vi ändå bra tycker jag, trots omständigheterna.
Vi var kort med folk och fick ta in spelare som inte spelat på ett tag.
Där inkluderar jag mig själv, för jag har inte spelat på 6 månader.
Vi ledde i princip hela matchen men i slutet så var det slarv.
Lite för många mål i baken, som vi tog igen, men inte hela vägen.
Slutresultatet blev 22-21, till Flottan.
Trots förlust för oss så ligger vi fortfarande först i serien.
Och mitt knä höll också, är lite mör men de går över.

Sååå. Vem vet, kanske blir de en handbollsträning i veckan? ;)

Nu ska jag fortsätta titta på VM iallafall.
Sveriges möte ikväll är Slovakien.
Återstår att se, svår match.
Men givetvis hoppas jag på vinst.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback