14 januari.... 2011-01-14

Det blev inget Kalmar för mig idag.
Alltså ingen hemsk spruta, tack o lov.
Jag ska ju troligtvis inte jobba kvar ändå.
Hos han jag är personlig assistent åt.

Puh. Ja, idag av de som varit har jag dammsugit.
Även fräschat till badrummet lite.
Känns som jag gör de för jämnan.
Men har ju som sagt Bagge som stökar.
Så nu luktar de gott här hemma :)

Blir o klä på sig snart o sen promenixa till Linnea.
Ska ta oss ett stek i solariet idag igen.
Skönt nu när de är så kallt.
En anledning att gå ut och gå också.
Alldeles perfekt :)

Annars händer de väl inte mycket mer idag.
Fredag och Let's Dance men det missar jag.
Ska jobba extraturen på Södra hemtjänsten.
Så jag jobbar mellan 18.00 - 21.00.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback