13 januari.... 2011-01-13

Meningen var att jag idag skulle ställa klockan o gå upp vid 9.
Ringa Emma o väcka henne så hon inte skulle glömma viktiga samtal.
Men så självklart stänger jag av allt i sömnen o vaknar 10.45.
O hon själv var så duktig o gick upp kl 9 o ringde allt.
Hon är duktig min lilla plutt-Emma :)

Upp och hoppa var det ja, vaknade med konstigt tryck över huvudet.
Vet inte va de kan ha varit faktiskt.
Tog mig en halv shaki och slöade framför tvn.
Därefter slängde jag på mig lite kläder o smink.
Sen bar det av till jobbet, personlig assistent idag.
Det blev en kortis 13.30 - 16.15. Gick både dit och hem.
Så sammanlagt har jag fått ihop ca 1 timmas promenad.

Just nu sitter jag och lyssnar på Minnah Karlsson "Just the way you are".
Riktigt fin låt, älskar den både när originalartisten sjunger och när Minnah gör den.
Fått i mig en HEL påse som jag shakat, det är bra.
Senaste tiden har jag delat upp dom, fler mål då.
Fast, ikväll ska jag simma med Linnea o Emmelie.
Ska bli riktigt najs, därför tog jag en hel påse, så jag orkar.
Ska ta ett par minuter i solariet innan jag hoppar i plurret med.
Därefter bär det av hem till Linnea o kolla handbollen.
VM börjar idag o Sverige möter Chile.
Jag hoppas på vinst.

HEJA HEJA HEJA!

Nu måste jag packa och skynda mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback