11 januari.... 2011-01-11

Då va frillan fixad o jag känner mig mycket fräschare.
Vilken toppendag de varit hittils :)
Promenad o fin i håret och allt.

Väntar på att klockan ska bli 11.30 så jag kan ringa bemanningen.
Se om dom har några jobbtider åt mig och även säga jag inte kan jobba på lördag.
Fick ett mail idag från en i mitt handbollslag.
Fick en förfrågan om jag ville vara med och spela på lördag.
Det fattades folk och målvakten är inte 100 % i kroppen.
Självklart tackar jag ja. Fast efteråt började jag fundera.
Hur ska mitt knä hålla?!
De återstår att se.

Jag har ju pajjat de innan menar jag.
Så 3e gången gillt nu då? Eller något.

Diska o röja lite julpynt blir de nu.
En shaki på de sen promenad till mammas jobb.
Därefter blir de besök till dietisten.
Det är dags för vägning och mätning.
SPÄNNANDE! ;)

Här är en bra låt förresten.
Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=SMtjrEPJpa8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback