UNDERBART!.... 2011-02-11

Färdigjobbat på dagis för denna veckan.
Det var riktigt tungt att stiga upp i morse.
Men jag gjorde de, guldstjärna till mig.
Jobbade till 13.15 sen blev de o traska hem.

Storm här i lilla Mönsterås och kallt blåser de med.
Brrr. Sånt här väder ska man ligga under täcke o kolla film.

Sitter hemma hos mamma nu.
Ska jobba på Södra hemtjänsten kl 14.45 - 21.30.
Så ska närsom klä på mig o bege mig ut.
Inte rört på mig allt för mycket idag.
Så tänker ta mig en promenad till jobbet.
VÄLBEHÖVLIGT !!

De lönar sig även att ringa, maila o härja med cheferna.
Nu har jag fått lite strötider i hemtjänsten, kanonskönt!
Jag har varje fredag på förskolan Blåklockan till slutet på mars.

Sen ringer det ett 0491-nummer till min telefon.
Jag tänkte att det säkert är McDonalds som ringer.
Eftersom jag sökt jobb och dom brukar va snabba o höra av sig.
Jag svarar, och de va inte från McDonalds.
FÖR DE VA FRÅN SCANIA! :'D

Torsdag, nästa vecka, arbetsintervju kl 13.00.
Även att jag bara är kallad till intervju gör mig sjukt glad.

Ha en trevlig fredag folket!
De ska jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback