Sunshine.... 2011-02-21

Igår var jag nog väldigt trött anar jag.
Somnade med en trött Bagge på magen i soffan.
O flyger upp vid kl. 03.00 o fattar ingenting.
Mitt i mitt underliga zombieliknande beteende så kommer jag på en sak.
Jag hade glömt o ta min sista shake, så den tog jag inatt.
Sen gick jag med tunga steg in i sängen o somnade gutt.

Bättre sent än aldrig! ;)

Vaknade idag vid kl. 9.30, men låg o drog mig länge.
Underbart väder, iallafall när solen tittar fram.
Har inte varit utanför dörren än så kan ej säga mer.
Men de är säkert svinkallt som vanligt!

Jag har ätit frukost, fil o müsli o massor av kanel.
Sen ett gott knäcke med majonäs o gurka på. MUMS!

Nyss åt jag kycklingsallad, så jag verkligen mätt.
Blir snart o ta sig ett litet mellanmål.

Inget jobb idag iallafall. Aldrig i livet.
Helgen tog död på mig, fyfan.
Så skönt med en helig vilodag.

Tvätta matchkläderna o lite annat skit.
Sen dra en snabbis med dammsugaren.

ÅH SÅ STRÄCKER VI PÅ OSS...

Ha en trevlig dag, hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback