Söndag.... 2011-02-08

Inte varit någon särskilt bra dag.
Sprungit mellan toan och tvn.
Stackars Micke har fått serva mig.
Fick i mig en shake, men nä.
Den fick inte stanna så länge.
Försökte dricka vatten, men nä.

Han åkte och handlade och hem kom han med cola o proviva.
De gjorde nog magen lugn skulle jag tro, för efter de så avtog de.
Så de va skönt att ÄNTLIGEN få dricka något och behålla det.
Kände mig som ett äckel där jag låg i soffan...

Mamma och Jonas kom och hämtade mig.
Dom hade varit i Göteborg på dop.
Så dom fick köra en omväg på 8 mil.
För jag ville bara HEM o vägra åka buss.
Sov hela vägen hem o de va skönt.

Väl hemma i Mönsterås så sov jag hos mamma.
Sofie är ju i Vietnam så jag sov i hennes rum.
Senare på kvällen/natten hade jag yrat.
Mummlat att ja haft ont i magen. Inte roligt.
Så mamma hade pysslat om mig med värmedyna.

Fick i mig en shake innan jag somna, den fick stanna.
Sen blev det godnatt!



Kommentarer
Postat av: Mamma

tur du har lilla mammi som pysslar om dig puss lilla gull ;)

2011-02-11 @ 09:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback