Some good news.... 2011-02-22

Lystring lystring!

För ett par månader sen annonserade dom ut x-antal förskolläraretjänster.
Jag sökte dom allihop, även att jag bara är barnskötare.
Fick sedan veta att dom tillsattes ganska snabbt av nyutbildade.
Dom tog sin examen efter 3.5 år på högskolan. Förståeligt!

Sen annonserade dom ut ett par tjänster till, förskollärare igen.
Jag sökte, just för sökandets skull o ja, jag har inget o förlora.
Det var på förskolan Skutan i Timmernabben, varit där innan.
Gjort praktik där o fick väldigt goda betyg därifrån.

Idag så ringer min telefon. Det var chefen från barnomsorgen.
Hon ville ha mig på intervju, på fredag kl. 9.00 :)
Just till Skutan, o jag är ju faktiskt bara barnskötare.
Så lite intressant måste jag ju trots allt vara om dom ringer sådär.
Eller så finns de inga förskollärare kvar, o jag är "över" eller något.

Jag hoppas på de bästa.
Ska få besked från Scania i veckan med.

Tjingaling!

Kommentarer
Postat av: Mammi

du är verkligen värd denna tjänst lilla gum, vet nog ingen som sökt så mycke jobb puss på dig

2011-02-22 @ 18:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback