Sleeptime soon.... 2011-02-01

Godkväll säger jag väl.
Godnatt kanske man ska säga.

Idag har jag fasen inte varit hemma på hela dagen.
Åkte till dietisten vid kl 11 och där blev jag inte långrandig.
Vägde mig o prata lite som vanligt sen köpte jag nya shakis.
Drog hem till mamma o låg o kolla på tv tills hon kom hem.
Sen hjälptes vi åt att fixa mat och sådär, o prata lite.
Skönt att få utlopp för sina känslor ibland. Blev en del tårar.

Idag käkade jag en burk makrill, 2 ägg och massa sallad.
Mätt blev jag, nästan alldeles för mätt. O de känns bra :)

Hos dietisten

Jag hade gått ner 0.4 kg.
Vätskedepåerna är nu fyllda med vatten igen.
Vecka 1 så försvann ju all vätska, därav kraftig viktnedgång.
Men nu när jag äter ett komplementmål om dagen, så nu är dom påfyllda igen.
Och dietisten tyckte de va bra att jag låg på minus ändå, tack och lov.
För många som börjar äta efter bara livnärt sig på shakes brukar gå plus.
Och min största fasa inför denna veckas vägning va att jag gått upp.
Men nu vet jag att kroppen reagerar bra på detta o de är bra.
Men jag kör sakta och långsamt och har ingen brådska.
Den som väntar på någonting gott väntar aldrig för länge ;)
Slutresultatet kommer bli kanonbra iallafall.

Men det är -8.4 kg på 4 veckor :)

Jajjamensan så kan det vara.
Men nu ska jag göra min lilla sallad till jobbet imorgon.
Ska jobba på förskolan Lammet kl. 9.00 - 16.30.
Så de ska bli riktigt roligt faktiskt :)

Men nu avrundar jag, tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback