Rör på fläsket...... 2011-02-23

Hela 2 timmar var jag och Sofie ute och rörde på oss.
Vi gick först ca 6 km för o komma igång i hela kroppen.
Därefter sprang/joggade vi 6 km, o nu är jag helt slut.
Men FYFAN så skönt de är efteråt alltså :)
Dock väääldigt frusen om händerna.
Men dom tinar upp så småningom.

Dom ringde från Scania när vi va ute och gick.
Jag ska på hälsokontroll på onsdag kl. 8.00 :)
Drogtest och lite sisådär.
Troligtvis är jobbet mitt.
Fyfan så SKÖNT!!!!

---

Tog mig en shake precis.
Magen började kurra lite.
Har en shake kvar idag.
Måltiderna är redan gone.

Kvällen kommer bestå av att umgås med Sara :)
Vanligtvis bor hon i Oskarshamn, vi ses inte så ofta.
Men nu skulle hon vara kattvakt i Mönsterås ett par dagar.
O de gör ju bara saken bättre att hon är nära mig :)
Hennes syster bor nämligen en backe ifrån mig.
Helt perfekt! Så, där kommer jag spendera kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback