Redan fredag..... 2011-02-25

Det sägs att de går fort när man har roligt.
Och denna veckan har verkligen rasslat på.

Dagen igår spenderade jag med Sara.
Sov ju där o sen städade vi hela dagen.
Hon bor just nu hos sin syster, kattvakt.
Bagge o jag va där, hon bor ju nära.
Så de va bara o stoppa ner han i jackan.
Han tyckte nog de va lite spännande :)

--

Idag har jag jobbat på Blåklockan, 10 - 15.
Men började dagen med jobbintervju.
Det gick hur bra som helst faktiskt.
Det var en 50%-tjänst, mammaledighet.
Riktigt synd, för jag klarar mig inte på de.
Så vi får se hur de blir med allt nästa vecka.
Scania ligger just nu iallafall 1a på jobblistan.

Ska närsom börja packa lite, åker till Västervik idag.
Kvällen blir lugn, ska färga håret o äta tacos.
Sen imorgon bär det av till Nyköping.

Trevlig helg på er allihop.
Första jobbfria helgen på länge.
Ska bli väldigt skönt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback