Mycket av de goda på en o samma dag!.... 2011-02-22

Kom precis hem från dietisten.
Där jag är varje tisdag.

Kan ju berätta att jag gick därifrån glad idag.
Tillskillnad mot förra gången då jag var ledsen.
Förra gången hade jag gått upp lite - men inte idag! :)

Förra gången tyckte min dietist de va konstigt jag gått upp.
Fettprocenten hade minskat men jag hade ökat i vikt?

Men jag fick veta att då när jag hade magsjuka så spydde jag ju allt jag hade.
Fick inte i mig vätska överhuvudtaget. O när jag blev frisk igen, så fylldes de på.
O de va därför jag hade gått upp i vikt och inte ner.
Men nu är ju kroppen som den ska vara o jag är frisk.
Så vi får väl hoppas på att de fortsätter neråt.
För jag har ca 3 kg kvar till mitt första mål :)

Ytterligare -1.5 idag!
Känns mycket bra.

Nu ska jag inte tillbaka föräns om 2 veckor.
Ska fortsätta som jag gjort senaste veckan.
2 påsar, 2 mellanmål, 2 matmåltider.
Sen såklart träning på de :)

Hoppas på samma goda resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback