Lördag - Färdigjobbad.... 2011-02-05

Väl hemma så blev de o fixa sig lite till, sen bar de av in till Kalmar.
Åkte och gjorde massa ärenden, handla hit och dit.
Sen fick jag ju för guds skull inte glömma katterna.
De är nog de enda min mor smsat om "glöm inte katterna".
Men efter mycket om och men så kom jag iväg.
Skulle hälsa på lilla Emma som legat inlagd i 1 vecka.
Sen kom jag ju på att min kusin + hans tjej fått barn.
Så jag tog mig en sväng till BB först o träffade dom.
Men sen skulle dom träffa barnläkaren och då gick jag.
Tog hissen upp en våning o träffade min lilla Emma.
Sjukt skönt att få träffa henne, känts som en evighet.
Blev inte mycket besök, hon blev utskriven.
Så hon packade sina saker sen åkte vi hemåt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback