Lördag blev städardag.... 2011-02-12

Denna dag har bestått av städ.
Emma har pluggat o varit duktig igen.

Jag har legat på alla 4 inne i badrummet.
Skrubbat golvet med en disksvamp.
Det var ganska skitigt, konstigt.
Men de är väl damm från kattsanden.
Men badrummet tog nog fan längst tid.
Torkade av allt, gnodde överallt.
O så gnodde jag lite till o lite till.
In med alla grejer igen, mattor, smink osv.
KLART!

Sen blev de sovrummet. Fixa, dammsuga, moppa golvet.
Bäddade najs o vädrade hela lägenheten.

Emma pluggar fortfarande, mycket bra!

Diskade och bytte gardiner o lite annat fix.
Sen blev de mörkt och jag hann inte med resten.

Linus o Sebbe kom en sväng. Pratade lite o sådär.
Därefter blev de sån raggarrunda till Kalmar.
Det blev McDonalds o massa jävla dunk i bilen.
Galet skoj, galet galet!

Ska upp imorgon och jobba, 7 - 10.
Får se hur många timmar jag får sova.


FÖRE:




EFTER:





SOVRUM FÖRE:




SOVRUM EFTER:





KÖK FÖRE:




KÖK EFTER:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback