Helg över!.... 2011-02-20

Då va denna helgen över.
Ska sammanfatta den lite kort.

Fredag:
Jobbade först på dagis i 6 timmar (10.30 - 16.30)
Direkt till personlig assistentjobbet, skynda skynda!
17.00 - 22.00 (5 timmar) + sovande jour 10 timmar.


Lördag:
Personlig assistentjobbet fortsätter...
Gick på igen vid kl 8.00, slutade kl. 12.30.
Hem till mamma, få i sig lite mat o körde lite på crosstrainern, skönt!

Sen var det jobb i hemtjänsten, 18.00 - 21.00.
Men jag var helt slut, försökte få in någon istället för mig.
Jag ringde o härjade o höll på, ringde kontoret o så.
Förklarade att jag precis jobbat 26 timmar.
Men det gick tydligen inte få in någon i 3 timmar.
Så de va bara o bita i de sura äpplet o jobba...

Efter jag jobbat åkte jag till Karin o fikade lite, träffa Jessica med.
Kollade de sista på melodifestivalen, oväntat att Saade gick vidare ;) Hm?
Sen satt vi bara o snackade lite skit o tog de lugnt o de va bara skönt.
Klockan blev natt och det var dags att hämta mamma o Jonas.
Dom hade varit på galej, sen åkte jag hem till mig o hämta grejer.
Sen åkte jag hem till mamma o dom igen och somnade.
Efter 29 timmars jobb är man ganska så MÖÖÖR!


Söndag:
Upp tidigt, äta frukost, fixa sig o sen ner till sporthallen.
In i minibussen o sen bar det av ner till Karlshamn.
Dags för handbollsmatch, det blev vinst (26-11).
Gick helt okey för mig, bara att de märktes jag va seg.
Kände mig inte riktigt vaken o ja, goddag segskalle!

Hemfärd. Vi stannade på pizzeria Pinocchio.
O de va riktigt gott med kycklingsallad :)
Sen bar de av hemåt, sov lite till och från.
Men efter ett tag hakade bilen upp sig.
Lampor o grejjer började lysa, haha.
Men vi fick köra utan radio och så.
Tydligen överladdning av batteri.
Säger mig ingenting, men vi kom hem.

Nu blir de o fortsätta titta på "Solsidan"

Fortsatt trevlig söndagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback