Hej mitt vinterland!.... 2011-02-22

Godmorgon alla där ute!

Jag har sovit som en gud inatt :)
Somnade gutt med doften av nytvättad tvätt.
Och såklart med en söt liten Bagge inkrypt bredvid mig.
Ställde klockan på 8.00, gick upp straxt efter kl. 9.00!

Upp med persiennen i sovrummet o vad är de jag ser?!
De är helt VITT överallt, ogilla väldigt mycket...
Den där snön tycks aldrig försvinna, de som är kan va.
Men de behöver åtminstone inte komma mer.

Skönt att vara uppe i tid iallafall :)
Ätit god frukost o slötittat lite på tv.
En skål med 2 dl lättfil o 1 dl müsli.
Sen såklart massvis av kanel på, mums!
Sen ett knäckebröd med en halv avokado på.
Mosas o bredes ut och så en nypa salt på.

Klockan är 10 nu, o jag ska få på mig lite kläder.
Plugga in lurarna i öronen o sen bege mig utåt.
Promenixa o idag hade jag tänkt ta en ny runda.

Ha en bra dag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback