Handbollsträning.... 2011-02-10

Jobbet i några timmar, gick bra :)
Rasslade till vid 16.00 sen va de tomt.
Så fick gå hem tidigare, skönt de med.

Hem o hämta mamma, åka och handla.
Handla lite mat och sen hem igen.
Ris och kyckling o god sallad.
Fått mamma att äta kidneybönor.
Wihu :)

Efter maten blev de handbollsträning.
100 år sen sist känns det som.
Men nu känns de bra, va skönt.
Tränade i 1.5 timme :)

Match på söndag också, o jag fick vara med.
Vi möter Växjö på hemmaplan kl 15.00.
Så kom och kolla folket, kan bli spännande.

---

Nu sitter jag här, som en potatis.
Kollar lite, skriver lite.
Hoppa in i en dusch närsom.
Sen blir de o hoppa i säng.
Fortsätta läsa i min bok.
O sova tidigt.

Jobb imorgon på Lammet, 6.30 - 13.15.
Alldeles FÖR tidigt för mig, men bita ihop.
Pengar pengar pengar pengar Malin!

Jaha, godnatt då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback