Effektiv.... 2011-02-10

Jag är duktig, jag gick inte och la mig efter jag kom hem förut.
Var nästan säker på att jag skulle göra det, jag va ju så trött.

Men jag satte mig vid datorn och började söka jobb.
Så idag har jag sökt till Burger King och 8 olika klädaffärer.
Fan ta alla om jag inte får NÅGOT svar...
För så jävla hemsk är jag inte, tror jag inte?

Vädret ute suger också. Snöat som bara den.
Kollade ut nu men de hade visst slutat.
Men nu är de vitt överallt igen :(
Jag som ville allt skulle smälta.
VÄLKOMNA VÅREN FÖRTUSAN!

Jaja. Blir att jobba sen iallafall efter jag hämtat Bagge.
Förskolan Eken från 13.30 - 17.00.
Sen blir de hem, äta MAT o träna.
JA, T-R-Ä-N-A!! Handbollsträning.
Har inte någon lust, men är tvungen typ.
Så vi får väl se hur de blir o träna ikväll.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback