Död eller levande?.... 2011-02-05

För tillfället vet jag inte riktigt vad jag känner mig.
Jag har väl inte riktigt känt efter ordentligt.
Det är lika bra att låta bli.

Jobbade från 8 - 16.30 på dagis igår.
Skulle jobbat till 17.00 egentligen.
Men det var inte så många barn.
Så jag drog lite tidigare.
Direkt till nästa jobb...
Personlig assistent, 16.30 - 22.00.
Fast, har sovande jour så var ju kvar.
Sov till ca. 7.30 idag, fixade lite.
Sen gick jag av mitt pass vid kl 9.00.
Men kom därifrån vid 9.30.

Så, är jag mör? JA, en del.
Men gjorde iallafall 14 timmar igår.
Plus natten sen 2 timmar på morgonen.
För sovit inatt har jag, som en stock.

--

Jag sitter här och funderar på vad jag ska göra...

Först hem och mata katterna, mamma o dom är i Götet.
Och självklart är lilla Bagge där med, så han slipper va själv.
Sen ska jag iallafall åka till Kalmar o hälsa på Emma.
Hon ligger på sjukhuset, njursten min lilla plutt.
Så får svänga förbi affären sen, o köpa något.
Det tillhör när man hälsar på någon sådär :)

Därefter blir de att åka hem och dona lite.
Eller iallafall packa iordning lite och sådär.
Ikväll ska jag grilla med lite folk, blir trevligt.
Men min mat är redan klar här hemma :)
Men jag får njuta av mat och trevligt sällskap iaf.





Jaha, nahe.
Ha en fortsatt trevlig helg folket.
För det ska jag ha :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback