Bra dag!.... 2011-02-16

Onsdag idag, och det har varit en riktigt bra dag.
Började med att jobba 7.30 - 15.45 på Lammet.
Haft riktigt roligt idag o de känns skönt.

"Malin vem skriver du med? Någon du älskar eller?"
När jag står med min mobil och ska kolla klockan.
Barn är för söta, och jag kan aldrig låta bli o skratta.

- Malin, har du någon kille?
- Nä de har jag inte.
- Men.. har du inga barn heller då?
- Haha, nej de har jag inte.
- När ska du gifta dig då?
- De vet jag inte. När jag blir äldre.
- Men du är ju fröken, är man inte gammal då?!

Jag har fått höra både de ena och de andra idag :)

---

Angående maten och de där idag.
Skulle ju från och med idag börja äta 6 ggr/dagen.
Vilket är något jag aldrig gjort tidigare.
Som sagt, 2 påsar, 2 frukter, 1 riktig måltid, 1 mellanmål.

De har gått förvånansvärt bra faktiskt.
Vid 7.30 typ tog jag en shake.
Sen vid 10-rasten tog jag mig en frukt.
Sen vid 12-tiden åt jag lunch med barnen.
Mycket grönsaker och fisk, ytterst lite potatismos.
Vid 14.30 va de mellanmål, då åt jag 2 knäckebröd.
Förut en frukt och sen sista målet blir en shake.
Tänka sig att jag fått i mig 6 mål.
Vilket jag trodde skulle vara omöjligt.

Hoppas morgondagen går lika bra.
Ska snart förbereda lite mat till imorn.
Sen blir de att gå o inhandla lite.
Frukt och grönsaker går åt som smör.

Jag har även varit ute och promenixat med lillasyster.
Fick in en walkie idag med, riktigt skönt.
Dock inte lika långt som jag brukar.
Men bättre än ingenting :)

Imorgon gäller det.
Arbetsintervju på Scania.
Först blir de jobb på Blåklockan.
Arbetstid: 8.15 - 11.15.
Hem och äta mat o fixa sig.
Sen jävlar!

JAG ÄR SÅ NERVÖS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback