Besviken!!.... 2011-02-15

Jag kan inte annat än o säga att jag är besviken på mig själv.
Var hos dietisten idag, precis som varenda tisdag.

Jag har inte känt mig bra denna veckan, känt som jag svällt.
Inte alls känt mig i form, men ändå ätit o druckit som jag ska.
Hade gått PLUS på vågen idag, min största fasa!!! :(
Min fettprocent hade sjunkit, min vätskeprocent hade ökat.
Så jag vet inte vad det är som spökar i min kropp.
Sjukt ledsen var jag iallafall när jag åkte därifrån.
Jag kämpar och försöker men nu gick de inte min väg.
Min dietist vill ändå att jag ska fortsätta med allt.
Jag har sån lust att bara ge upp allt o börja på ren kur.
Då när jag bara sjönk mer o mer i vikt o kände mig BRA!
Såg ljust ut ett tag, o självförtroendet började faktiskt gro.
Men de va som ett slag i magen nu, o de som börjat gro försvann.

Just nu äter jag mina 2 påsar, 1 frukt och en måltid.
Enligt min dietist ska jag äta kolhydrater, protein, fett och grönsaker.
Men jag har tagit bort kolhydraterna helt och hållet.
För jag tänker inte äta något sånt där mer.

Men efter idag ska jag äta 6 gånger om dagen.
Vilket jag aldrig gjort i hela mitt liv!! :S
Så vi får väl se hur de här kommer gå.
2 frukter, 2 påsar, 1 mål mat, 1 nyttig smörgås.

Idag ska jag iallafall träna som aldrig förr.
Jag mår egentligen inte bra, dunderförkyld.
O skulle mer än gärna ligga under täcket hela dagen.
Men ska närsom ut och gå, en rejäl promenad.
Därefter blir de o köra hem bilen till mamma.
Sen köra på crosstrainern där.

Senare ikväll handbollsträning.
Ha en bra dag allihop!



Kommentarer
Postat av: Malin å

Men en smörgås innehåller kolhydrater? Men jag tycker absolut inte du ska plocka bort det, och du är fin som du är :)!

2011-02-15 @ 14:02:32
Postat av: mooollymus.blogg.se

Ja, de vet jag. Men tänker ge f*n i pasta,ris,potatis. Sen ta knäckebröd vid "smörgåsmålet" om man säger. Så får vi se om det vänder.

2011-02-15 @ 22:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback