Ännu en bra dag!.... 2011-02-23

Upp vid kl. 8.00 o käka lite frukost.
Såg fram mot de redan igårkväll.
Jag måste blivit knäpp :) haha.

Jobb vid kl. 9.15 så hade god tid på mig.
Varit ute på förmiddagen med alla barn.
De va riktigt skönt, solen lyser ju o allt.

Efter maten så var de dags för barnen att ha sin "visar"-dag.
Idag skulle alla ta med sig varsin bok hemifrån som dom gillar.
Så de blev att läsa lite ur varje bok o de uppskattades :)
Därefter hade nog de flesta myror i brallan, så de blev lek.
Sen var kl 13.00 o de va dags för mig att säga hejdå o gå hem.

I väntan på att min syster ska komma har jag ätit 2 knäckebröd och en banan.
Vi ska ut och gå i detta underbara, soliga väder :)
O sen blir de en löparrunda på de, underbart.
Förut var vi stamkunder på gymmet, nu gör vi inget.
Så de är skönt att få rutin på de igen, jag o min syster.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback