9 februari.... 2011-02-09

Har jag världens tröttaste katt eller?

Stackarn, han är nog nervös inför morgondagen.
Bollarna ryker o de ska bli jävligt skönt o slippa höra hans skrik.
Hoppas han blir en lugn o fet katt som man kan gosa med.




Men så är de!

Onsdagen är redan över o jag lever.
Började dagen med en promenad.
Slutmålet var ju dagis, som jag skulle va på.
Blev förskolan Eken en heldag, 8.30 - 17.30.
Varit sjukt fint väder o timmarna har rullat på.

Sen blev de o sola med Linnea.
Tog ett långt schteek idag, 18 minuter.
Vanligtvis tar jag 12 minuter kanske.
Så nu känner jag mig lite fräschare.

Kvällen som blev över har jag inte gjort särskilt mycket.
Legat i soffan hemma hos mamma o slötittat lite på tv.
Skönt de med o bara VA.

Men sen hjälper de inte hur mycket jag jobbar heller.
Inkomsten blir aldrig så man får unna sig o jag hatar det.
Räknade ut lite halvt om halvt lönen jag får i slutet på februari.
Jag började nästan gråta, för den kommer suga.
Fan va mycket lättare de hade varit med ett jobb.

Jag har iallafall mailat cheferna nu och sagt jag vill vara på fler boende.
Så att chansen till arbete ökar eftersom jag är i stort behov av jobb.
Så nu återstår det att se va dom har att ge mig för svar.

Ska nog försöka sova imorn.
Opertion balls imorgon.
Upp tidigt o lämna Bagge.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback