21 februari.... 2011-02-21

Klockan är redan mycket, vet inte vart denna dagen har tagit vägen.
Men de är väl på sätt och vis bra, för jag har fått mycket gjort :)

Ledig dag, inget jobb och inga krav alls.
Dom har fortsatt och ringt idag, men jag har tackat nej.
Jag fick återigen förklara att jag jobbat 29 timmar i helgen.
Å att jag skulle vara tacksam att få vara ledig idag.

Bemanningskvinnan från barnomsorgen har även ringt.
Fått en del tider på dagis framöver, skönt o ha lite :)

Jag har faktiskt (som vanligt) plockat lite här hemma.
Diskat lite, o gjort lite mat o snabbdammsugat o bäddat.
Slängt all tvätt i tvätten, va faktiskt inte så mycket, skönt!
Hm, dammat av lite, solen har ju tittat fram.
De gillar jag, fast inte när allt damm syns.
Men nu är de fräscht o fint här igen :)

Ska snart ta mig mitt efterlängtade mellanmål, lite matigare.
250 g lättkesella (1% fetthalt) med 2 msk frysta hallon.
Fast jag värmer hallonen i micron så dom blir varma o goa.
Sen blandar jag i dom tillsammans med kesellan.
Supergott, superbra och mättande :)

Nu blir de ner i tvättstugan o kolla till tvätten.
Sen tar jag mig nog en promenad o sen blir de tvn.

Trevlig kväll! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback