17 februari.... 2011-02-17

Det var länge sen som jag VAKNADE hungrig.
Senaste tiden har jag varit mätt hela tiden.

Steg upp kl. 07.00 o började med o torka upp vatten.
Bagge måste vara sjukt uttråkad när jag ligger o sover.
Han hade ryck förut, o hävde omkull vattenskålen.
Nu har han börjat med de igen... Understimulerad?

Skulle börja min morgon med en shake.
Men eftersom jag va så hungrig så ändrade jag lite.
Jag gör absolut inget fel, ändrar om ordningen bara.
Så jag åt 1 dl lättfil och 1 dl müsli, helt naturell.
Utan socker och allt sånt där. Bra ju! :)
Sen ett knäckebröd med ca 1 msk majonnäs på.

Nästa mål blir snart, runt 10-tiden, fruktstund med mig själv.
Å för tillfället är jag inte alls sugen, proppmätt!
Sjukt var magsäcken är liten om man jämför.
Förut var jag definitivt inte mätt efter fil o knäcke.
Kanske kunde ätit 2-3 skålar och 3-4 knäcke?!

Deppet med viktuppgången börjar nog ordna till sig.
Vägde mig igår o jag har redan sjunkit.
Så de va väl som dietisten sa då antar jag.
Äta ofta och lite så ökar jag min förbränning.
Alla kroppar är olika o detta funkar nog bäst för mig.
Men känns fortfarande konstigt eftersom de är många mål.
Och det är fortfarande väldigt ovant att hela tiden äta.

Uppdaterar senare.
Jobbintervju på Scania om 3 timmar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback