13 februari - Match.... 2011-02-13

Det blev jobb idag ja, kl 7.00 - 10.00 på södra hemtjänsten.
Gick förvånansvärt bra med tanke på jag bara sovit högst 3 timmar.
Det var ljust ute när jag vaknade vid kl. 6.30, o de gjorde nog en del.

När jag kom hem från jobbet så fick ja ta sista tvätten i tvättstugan.
Somnade ifrån det igår o fy på mig som inte hade de i skallen.

Därefter gick jag in till Emma, som fortfarande låg och sov.
Och somnade jag med och sov ända till 13.00 typ.
De va skönt men ändå helt matt i hela huvudet.

Packade min väska, för de va match idag mot Växjö.
Vi vann med 28 - 11, men känns som vi kunde vunnit med mer.
Men de är iallafall en seger som förhoppningsvis gör sitt i tabellen.
Jag spelade 5 sista minutrarna i första halvlek.
Sen fick jag börja stå i andra halvlek, 17 minuter.
Därefter blev det byte o de va ganska skönt.
Jag hade gjort de jag skulle, o lite till kanske? :)

Jag är själv nöjd med min insats.
Tog väldigt många bra skott idag.
Tog 1 av 1 straff. Tog 1 av 1 friläge.
Och även många andra bra skott :)
Så fick mycket beröm av tränare o publik.
Även av mina underbara lagkamrater.

Efter matchen var jag hemma hos mamma.
Somnade som en gris i soffan, sjukt trött.
Därefter blev de lite mat, fiskgratäng o sallad.
Satt som en smäck, sen åkte jag hem.

Nu är klockan snart 00.00 o jag har precis duschat.
Blir att ta sig en titt på Burlesque med Christina Aguilera.
Sen lär jag nog somna som en gris.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback