Sunday.... 2011-12-11

Jag är en zombie o har varit hela denna dag.
Sov till 11.30, gick upp, satte mig i soffan.
Men kände att NÄ FYFAN SÅ TRÖTT.
Så jag gick in o la mig igen.
Sov till 14.00 då jag fick sms av grannen.
Jag steg upp, diskade, o slängde i 2 maskiner tvätt.
Tog på mig kläder, o begav mig till affären.
Pantade allt mitt skit som stått o samlat damm.
Sen handlade jag o begav mig hemåt.

Nu står jag o ska göra mat, sätter på fel platta så mitt spis-skydd är kolsvart.
Jag ska nog sova hela denna dagen tror jag de är menat, hjärnan MALIN!
Men nu är rätt platta på iallafall o maten är snart klar.
Sen blir de o gå in en sväng till grannen, hjälpa han med köttfärslimpa.
Tur han har mig, annars hade väl brandkåren kommit på besök, haha.
Sen blir de o slänga massa skräp, ta ner min gamla tv i förrådet o sådär.

Imorgon är de jobb, förmiddagsvecka, jag ogillar de, morgontrötta Liljus.

Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback