Sjuk.... 2011-12-30

Fy de har verkligen varit dålig med uppdatering här i bloggen.
Men jag har varit sjuk sen juldagen i princip, vet inte va de är.
Säkerligen åkt på den där underbara influensan.

Jag hostar som fan, gör så ont i min bröstkorg.
Sova är knappt o prata om, sover så fort hostan lugnar sig.
Vilket kan bli närsomhelst o de är ju lite småtråkigt.
Jag har feber till o från, igår hade jag 40.5 grader.
Kände mig mer död än levande då kan jag säga.
Näsan rinner värre än Niagarafallet, min stackars näsa.
Känner mig som en orm som ömsar skinn.
Fått stå med en pincett idag o ta bort torr hud.
Inte alls trevligt men ser så mycket bättre ut.

Juldagen spenderade jag först i min lya.
Förfest 2 doors party, jag o Simon.
De blev en jävla massa människor.
Va över 20 personer som sprang mellan lyorna.
Mycket trevligt va de, precis som förra året :)
Sen bar de av in till Kalmar, Sandra.

För min del va de kaos, något jävla äckel kunde inte hålla truten stängd.
Jag stod i kön för att gå på toaletten på Sandra.
O alla vet att kön där är fan inte nådig alltså.
Å är de nu så att man blir akut spynödig kan man ju gå ut.
Ja de kan man tycka.
Jag stod där i kön, dörren öppnas o jag hinner inte reagera.
För inom loppet av 1 sekund är jag indränkt i någon annans spya.
Jag fick lite smått panik o bara stod o skakade.
En vänlig tjej fick jag gå före så hjälpte hon mig o få bort de värsta.
Sen fick jag själv sån panik så jag spydde i en papperskorg.
Varit med om trevligare saker än o få någon annans spya på mig :)
Migränen entrade också, vilket va pricken över i:et ju.
Så lillasyster ringde mamma, sen kom hon o hämtade mig.
Så vid kl 00.00 låg jag hemma i min säng o sussade gott.
Medans alla andra hade kul, som va syftet med denna dag.

---

Dagarna som gått.
Onsdags va de jobb, jag va på jobbet hela dagen.
Men förstår nu i efterhand inte varför.
För så jävla piss jag mått är sinnessjukt.
Så va hemma från jobbet igår, torsdag.
Å har även varit hemma idag, fredag.
Vilket jag känner att jag behövde faktiskt.
Vart uppe o sprungit inatt, inte så mycket sömn.
Brottats med snorpapper, vattenflaska, nässpray o ipren.
Sen ska man tydligen tömma blåsan precis när kroppen fått ro.
Så typiskt.

Men nu ska jag fortsätta kolla på BRAVEHEART :)
Ha en bra fredag, för de har jag iaf, i min soffa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback