Första snön, jag svimmar..... 2011-12-06

Snoozade som en jävla dåre i morse.
Hade tänkt gå upp vid halv 10 men så blev de icke.
Steg upp vid 11, men de va ganska skönt de med.
Men fridens liljor, mitt humör tog livet av sig.
Slet upp persiennerna, å vad är de jag ser?
VIT ÄCKLIG JÄVLA SNÖ JU? Inte okej.

I brist på annat så slet jag fram min jul-låda.
Satte upp lite småsaker, bara för att.
Blev lite mysigt ändå, eller något.
Dock MÅSTE JAG HA ett nytt köksbord + stolar.
De är så fult, funderar på att köpa en stor vit jävla duk.
O hänga över hela bordet så de inte syns.

Käkat kroppisar till lunch med, satt gutt :)
Satt mitt skrivbord på plats i sovrummet med.
Ska slänga ut lite saker där inne som sagt.
Men får be morsan om hjälp i veckan.

Kan man önska sig en matta eller två i julklapp må tro?
Ja de borde man kunna, inte kul å lägga pengar på sånt själv ju.





( Måste ha mitt tåg uppe, fick de när jag va liten.
Å de hänger med varje år, oavsett hur töntigt de är)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback