DECEMBER.... 2011-12-06

Fan dagarna i december bara flyger på.
Svinkallt ute o halkan smyger sig fram också.
Dock ingen snö vilket inte gör mig ett dugg.
Hatar snö, dock kylan med men den får man väl räkna med.
De är ju trots allt julmånad o snart jul.

Haft en skitbra helg :)
Va ute i fredags med jobbet.
Bowlade o käkade buffé.
Mycket trevligt, kanon helt enkelt.

Lördagen va en slappdag.
Sov hos mamma hela dagen.
Kvällen va jag i Kalmar med syster o kusin.
Trevligt o få träffa lite folk.
Sen hem till mor min o sova.
Känns som jag varit där hela helgen.
Söndagen va en slappdag med.
Åkte till Oskarshamn, härjade lite.
Sov hos min kära vän Saora Almqvist.
Jag trevligt som vanligt, slumra till i soffan.
Vi la oss i sängen o kolla film.
Kunde inte hålla mig mer vaken där.
Fast hon är ju van, sen hon bodde hos mig.
Jag brukar inte va så social när ögonen vinner.

Men som sagt, mycket bra helg o jag klagar inte :)

Jobbat idag, gått superbra.
Nästan faktiskt så jag längtat efter måndag.
Varit skitpepp, skitglad o ja jag vet inte.
Min första eftermiddagsvecka på 3 veckor med.
Surt o jobba dag så mycket, men nu har jag gjort de.
Å vet att jag aldrig ska göra de mera :)

Fått ett skrivbord också, lite shabby chick.
Ställde in de i sovrummet, men måste kasta ut lite skit.
Min gamla tv som står där o skräpar.
Men den väger TON så måste be om hjälp.
Sen ska en snygg matta dit sen e de nog bra.
Så nu åker alla papper o datorn in på skrivbordet.
En liten myshörna a´la Liljus :)

Nu blir de o krypa ner i sängen o kolla film.
Tjohej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback