Bittra lite..... 2011-12-13

Att folk tamejfan inte har bättre för sig än o gå o hitta på massa skit.
Jag som person är inte rädd för konflikter, tycker ibland de är lite kul.
Just för att jag älskar o munhuggas, både på gott och ont.

Men att NÅGON ska gå runt o säga att jag sagt att en person pratat skit om mig?
Snälla idiot, vad har jag för nytta av de? Vad vinner jag på de?
Tillåt mig gapskratta, för de är de sjukaste jag varit med om nästan.
Tycker jag en sak så SÄGER JAG DE, de är väl de som är felet med mig.
Jag har lite svårt att hålla käften ibland, men ärlighet varar längst, eller hur?
Sanningen uppskattas inte alltid men fan va långt man kommer på den.
Då kör man ju faktiskt med alla kort öppna o har ryggen fri.

O varför skulle jag gå runt o säga att någon pratar skit om mig?
Förhoppningsvis vågar väl den som nu roar sig med o prata om mig, säga de till mig.
Förstår inte meningen med o göra de annars faktiskt.
Å dom som KÄNNER MIG, vet hur jag är.
Därför förvånar de mig att de pratas skit.

Lägg ner allt sånt där bull, blir bara förbannad.
Å jag har ingen lust o vara de, för de suger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback