8 december.... 2011-12-08

Redan torsdag, varför går alltid eftermiddags/kvällsveckorna SÅ FORT?
Blir knäpp, är ju som sagt inte något fan av förmiddagsveckorna.

Igår jobbade vi övertid en timma, till 00.12.
Allt flöt på som vanligt, en väldigt bra dag :)

Dock inte lika roligt att köra hem, snöblandat regn.
Körde i princip 70 km/h hem o de va inte alls roligt.
Kändes som myrornas krig i framrutan.

Sovit förjävligt inatt också, inte alls bra.
Drömt helt sjuka drömmar, saker som INTE får inträffa.
Så har vaknat panikslagen o bara insett de varit en hemsk dröm.
SOM TUR VÄL ÄR, annars vetifan vad jag hade gjort.

Donat 2 matlådor nu iallafall, wok o kycklingbitar med mirakelnudlar.
Ska se om jag hinner smäcka ihop en lasagne så de blir ytterligare ett par lådor :)
Skönt o ha färdigt i frysen när man jobbar så man slipper stå med mat varje dag.

Idag blir de pizza på jobbet :)
Börjat bli rutin på de där nu på line 7.

Å jag börjar få lite panik över julklappar.
Inte köpt en enda o jag vet inte vad jag ska köpa heller.
Men de löser sig väl antar jag.

Tjodelo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback