7 december.... 2011-12-07

Jessie J - Abracadabra

---

Jävlar i havet så effektiv jag varit sen kl 10.30 cirkus.
Tvättat två maskiner tvätt o hängt upp de.
Så nu doftar de guttans i hela min o Bagges lya.
Bäddat sängen (brukar inte göra de), diskat o dammsugit.
Vattnat alla mina blommor o dammtorkat.
Hunnit med en dusch också, såg förfärlig ut när jag vaknade.
Såg ut som någon korsat mig med en hopprepshoppande kines.
Så tro mig, de va verkligen inge vacker syn för gudarna

Fått i mig lite mat också, mina mirakelnudlar o lite köttbullar.
Rekommenderar verkligen dom, endast 10 kalorier per påse/portion.
Lite skillnad mot vanliga nudlar man köper i affären.
Men dessa nudlar jag äter finns på http://fitnessguru.se/

Nu ska jag fixa mig inför eftermiddagens/kvällens jobb.
Packa ner mat o dylikt i min lilla väska, sen bär de av.

Ha en bra dag alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback