14 december.... 2011-12-14

Jag måste va schizofren eller något?
I måndags va jag överpepp o svinglad.
Klockan 06.24 på morgonen o hela dagen.
O de är inte särskilt normalt anser jag.

Tisdagen va jag piss-le, tyst o smög omkring som en tomte på jobbet.
Lite härj orkade jag väl med men de va fan inget o hänga i julgranen.
Märks att de är ju för redan nämnt tomte o julgran, haha.

Sen idag på jobbet har jag nog varit lite mittemellan piss-le o överpepp.
Undra vad jag ska va på för humör imorgon, lika spännande som o öppna luckan i en kalender.

Men om dagen iallafall, jobbet har gått bra.
Vi har 30 min lunchrast, fick 30 extra.
De skulle servera julbord i matsalen.
Så de va skönt o bara få pösa runt inne i fabriken.
Jobbade en halvtimma o sen hade vi rast igen.
Ibland har man de bara för bra på arbetet minsann.

Kom hem o sleeeet o slängde av mig mina SCANIUS CLOTHES.
O masade på mig mina älskade mjukiskläder, mm intog softmode direkt.
Legat i soffan sen jag kom hem o kollat på tv, skönt de där.
Blir o hoppa in i en dusch snart o sen faktiskt försöka sova tidigt.
För jag tror jag behöver de, börjar ju bli gammal, orkar inte hur mycket som helst.

Fick ett sms av en vän idag, de värmde. Tack :)
"Jag skulle vilja vara som du, lite mer rak på sak, våga stå på sig."

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback